úterý 1. srpna 2017

Nekonečné trápení v meandrech na řece života.

Příhody k neuvěření.

1.8.2017 Začíná nový měsíc. Sousedka mě vytopila, mám v bytě 2cm vody, do práce dnes nepůjdu.
2.8.2017 Dneska dopoledne fotíme s bytným škody po vytopení.
8.8.2017 Včera velkej den, sestřenka má dvojčata, ještě že jsem vybral litr zálohu v práci a dnes dorazil až na oběd.
8.9.2017 Babička spadla ze schodů a zlomila si nohu, snad se dá brzo do pořádku.
15.9.2017 Mám mega sračku už od rána takže sem dneska doma, asi otrava rybou.
20.9.2017 Tvl zas mě to chytlo seru a seru a to sem nic včera nejedl.
5.10.2017 zase seru jak šílenej od 3 rano takže sem tedka sežral nějaký prášky a uvidim jestli to pomůže nebo ne
6.10.2017 žádná změna fur seru 
10.10.2017 Čus hele zas mě to chytlo takže uvidim jestli dneska dorazim. Vzal sem si prášky tak doufám že to bude lepší
18.10.2017 Dneska budu mít štěstí, z plotu co přelejzám do práce jsem skočil do hovna až mi to nastříklo lejtka.
23.10.2017 Tvl mam topení v podlaze a netopí. Z toho co jsem pochopil tak mi tu týpci řešej nějaký čidlo, který ani nevědi kde přesně je, snad dnes dorazim do práce.
Takže chyba se našla nicméně díky tomu, že ten celej systém musel vypnout tak to zase musí nastavit a na to musí přijet nějakej jinej člověk. Takže čekám a netušim kdy kdo přijde, prej kolem půl druhý druhý a než to seřídí to prej taky chvilku trvá.
6.11.2017 Dneska ráno se starám o babičku naštěstí to je tak na hodinu. Tvl čekám na ošetřovatelku pro bábuš a zatím nejde a nebere telefon tak nevim co se děje.
9.11.2017 Tak zase ranní ošetřování. A opět je to tu, že paní pečovatelka tady není, kunda jedna. Vidim to na weekend v práci, dnes už to nedám učím se píchat injekce, hnus.
27.11.2017 Jsem nějakej nakřáplej, dneska zůstanu doma a do práce zejtra zejtra.
30.11.2017 Vůbec nevím jestli mám jít do práce, mám horečku 39°
1.12.2017 Mám kašel jak sviň asi lepší zůstat doma, i máti to chytla, upřímně jsem myslel že do práce dorazím.
4.12.2017 Dneska musím ještě ráno k doktorce. 18.12.2017 Dnes plánuji dorazit později do práce, jsem u zubaře a je tady lidí jak sraček. Včera sem kousnul do chleba a byl v něm nějakej šutr nebo co a bolest jak sviň.Tak mě zubařka pustila ale bolí mě to jak kráva takže se jdu napráškovat a zalehnout
28.12.2017 Tak furt kašlu jak blázen takže dneska ještě ležím, uvidím co zítra ráno. Celej den potim a je to lepší.
2.1.2018 Jdu na kontrolu tak uvidím co mi řekne doktorka, pak kdyžtak přijdu do práce. Nakonec dneska ještě doma a zítra mám jít prej.
9.1.2018 Jsem na fízlech a postupně nás tady vyslíchaj,je nás tady 8. Byl sem večer v tý naší díře a jeden kokot co se tam ožral tak sednul do auta a naboural tam asi 10 aut a asi půl hodiny poté tam udělali zátah a samozdřejmě se tam něco našlo. No tak tady sedíme a čumíme oni řešej koho to je. Myslel jsem že nás pustěj do oběda ale asi né.
10.1.2018 Jdu ještě něco vysvětlovat dneska, netuším na jak dlouho to bude tak doufám že nějak na oběd dorazím. Hele sem furt tady, jsme tady 4 a neustále říkaj že ten pytel je někoho z nás a jestli to nevezmeme někdo na sebe tak nám to rozdělej mezi nás 4. A to nikdo nechce. No sem úplně nasranej, protože nemaj na nás nic a furt se tady jede jedna verze že to někdo z nás prodává, přitom sem šel jenom na jedno pivo. Výslech nějak už proběhnul a teďka se to musí sepsat prej, takže to samé dokola jak u blbečků
16.1.2018 Tak dneska ležím není to tak hrozný, ale nechci aby se to rozjelo
17.1.2018 Jsem úplně v píči, mám zápal plic takže antiboubule a minimálně tejden doma.Jediný co je štěstí, je to chycený na začátku
25.1.2018 Som zaspal ale brutálně.




 


0 komentářů:

Okomentovat