středa 2. března 2011

Minirozhovor se Zuzkou Kuldovkou

Kuldovka poslala v jednom dni pět těžkejch bouldrů.




Zuzka Kuldovka Ulrichová si na začátek března odskočila na Petráč pro "pár" bouldrů a klobouk dolů, co tam všechno posbírala.
-Lajt 7B
-Kuře stokrát jinak 7B flash
-Výpečky s deseti 7B
-Obivak Kenobi 7C
-Pláč 7C/7C+

Pěkně se ti zadařilo včera. Takže tu máme malý reportík na aix a k tomu otázečky tady v aixu vygenerované:

-Vzhledem k tomu že jsi teď parádně zalezla předpokládám, že lanýže nehledáš, takže na kdy se plánuje další zvýšení citlivosti čichu, neboli další dítě?
Čao, díku dík. Lanýže teď nehledám a další dítě zatím taky není v plánu...


-Jak ovlivnilo těhotenství a následné rodičovství, tvoje lezení ?
Díky těhotenství jsem si dala docela dlouhou pauzu, která se ukázala jako dobrá pro psychickej odpočinek od lezení, kterej jsem asi potřebovala. Teď se mi leze daleko líp, víc si to užívám... Priorita je jinde...


-Často slýchaný dotaz je, proč tě Majkl nebere do skal? Nebo jak to teda je?
Majkl mě veme s sebou vždycky, když chci a když to jde. Teď jsem s ním nejezdila, protože lezení v mínus teplotách to není nic pro mě. Ale když máme hlídání, tak jedeme spolu.


-Jaký je Majkl jako táta a ty jako máma?
To se musíš zeptat Adama :) ale myslim, že se snažíme :)


-Jak si máme vysvětlit tvoje včerejší úspěchy?
Nijak si je nevysvětluj, prostě mi to sedlo, bylo dobrý tření a všechno okolo :) nic víc...


-Víš jaký je rozdíl mezi NP (národní park), NPR (národní přírodní rezervace) a CHKO (chráněná krajinná oblast)?
To bude určitě nějaká záludnost se zákazama lezení, co? Nevim, nechám se podat.


-Máš už cíl na chystaný zájezd do FB?
Cíl rozhodně nemám, do Fontáče vždycky jedu radši bez očekávání. Navíc teď jedem s prckem, takže to bude o něco komplikovanější. Nic nečekám, doufám, že si zalezu a užiju si to, hlavně aby vyšlo počásko...











Díky Jirous
AIX,trénink,training,AIX Climbing Holds, High jump holds, High jump,speed climbing hold, climbing walls, lezecké chyty,lezecké stěny,chyty,stěny,AIX, umělé chyty,umělé stěny,lezení,bouldering,posilovací desky,

0 komentářů:

Okomentovat