úterý 30. června 2009

NOVINKA - aix AKCE formou blogu

Asi před 2-3 lety jsem při pročichávání amerických chytařských webů vícero značek narazil na to, že svoje "aktuality" řešili formou blogu. Nijak extra mě to nezaujalo, pouze jsem to zaregistroval. Časem jsem vsak dost ocenil důležitou součást blogu a tou je automatické filtrování článku podle kategorie. Nebavilo mě ztrácet čas s články o tom, kam vyrazili naši "kolegové z jú-es-ej" na skály a co tam nevylezli, ale jaké mají nové chyty nebo technologie.
Naše sekce AKCE na aix.cz taky od začátku obsahuje nejenom informace a novinky o našich produktech, ale je i o tom, co nás baví nejvíc, jasně, že až hned po práci :) = lezení. Hlavním správcem našeho webu je Jirous a celé AKCE s uváděním nových chytu, správy o lezeckých výjezdech a hodnoceni závodů atd.jsou z 99% jeho práce a zásluha. Proto se asi taky nijak moc netvářil, když jsem mu začal něco navrhovat o rozběhnuti našeho AIX blogu.
Náhoda chtěla, že Lahvi před časem pomáhal založit Jeníkovi blog v souvislosti s jeho novou funkcí správce skal "Levého Labáku" a téma AIX blogu byla opět na světě.. Jirous už nebyl tak skeptický a s Kubou rychle vyřešil problémek, aby hlavní lišta AIX webu zůstala aktivní součásti blogu. Lahvi zase zjistil a zajistil, jak "inteligentně" zobrazovat a prohlížet obrázky vložených do příspěvků. Já jsem přislíbil, že v případě, že vkládání nových článků nebude příliš složité a časově náročné, tak něco konečně taky napíšu. Nejsem kompjútrový analfabet, ale nechtělo se mi učit "odlaďovat" příspěvky, jak to dělal Jirous. Očekávám, že modul blogu bude jednodušší, i když to za mne bohužel, jak jsem zjistil, nenapíše.
Jednou z hlavních vychytávek Nových akcí bude možnost komentářů. Nejsme však žádný zpravodajský server, takže komentáře "mimo mísu" se budou nekompromisně mazat. Stejně je toho balastu na síti tolik, že je s podivem, že ještě neucpali kabely.. Neznamená to však, že "po čínsku" vymažu/eme kritiku našich produktů či aktivit! Takže klidně si komentujte..:)
Myslím, že "nové" AIX Akce na blogu budou lepší, jinak bychom je přece ani nedělali, a je taky možné, že i já sám tady budu více psát. Už teď se chystám doplnit svůj "deníček" přelezů za první půlrok 2009.

0 komentářů:

Okomentovat