pondělí 20. dubna 2009

Chironico 10.-19.4.2009



Výrobní část AIX teamu se rozhodla, že pojede na 12 dní do Fontáče, předpověď počasí ale hlásila stopku. "Pojedem? nepojedem?" to byla otázka.
Nakonec jsme ve čtvrtek po práci na písek vyrazili, avšak na Škrovád! Zalezli jsme si celkem dobře a nadělali
si pořádnou paseku na bříškách prstů. Svišť nám hlásil, že do Fontáče jede a že proč vůbec nějaké předpovědi bereme vážně, "pojeďte taky". V pátek padlo definitivní rozhodnutí, Chironico! Kubajz, Spilkin a Šváchič už tam jsou a lezou, předpověď je slušná. Odjezd klasicky nabral skluz, a tak jsme po noční jízdě přepadli kluky v Chironicu brzy ráno.
Z rakve na střeše jsme začali tahat snídani, bouldrmatku a spacáky, spát nějak nešlo, a tak na řadu přišly lezecké cajky. Místní žula je interluxusní a my vychutnávali první kroky. Andrey nezastavitelnej, já otejpovaný bříška, Ondra s respektem a Lahvi vysokej. Andreye jsme nechali zmizet s klukama kdesi v zadních sektorech a sami jsme se pokoušeli ještě trochu rozlézt, případně i něco vytrápit.
Moc se nedařilo a únava visela všude ve vzduchu, vydali jsme se za Andreykem a našli jsme ho s klukama nedaleko Doctor crimp 7C. Zkusil jsem si tuto lištovou lahůdku, ale 0 bodov, Šváchič to tam poslal a srovnal tak výkon Spilkina, Kuby, a Andreye. Dále jsme se přesunuli pod Confession of a crap artist 8A od Dejva G. Vysokej boulder úderná parta Kuba, Andrey a Spilkin docela rychle přelezla a já s Lahvim střídavě pospávali okolo, Ondra natočil videjko, a protože jeho kartu z foťáku jsem nezformátoval, pokoukání bude.


Orientační mapka


Mapka jednotlivého sektoru


Část sektoru

Pro spravení chuti jsme si s Lahvim dali Läckerli crack 7A ze stoje a prozkoumali nejbližší okolí. Zaujalo mě
7C+ na šutr 26a v sektoru Boogalagga a posléze jsem se dozvěděl, že Andrey to dal ráno a Kubajz s Marťasem o den dříve, já se vtom zase nehnul, a tak jsem si ještě trošku schrupnul.


Lahvi v Läckerli crack 7A

Další den jsme se cítili o mnoho lépe, spánek je prostě léčivý. Marťas plánoval restday, ale brzy z toho sešlo, nechal se strhnout bouldrem Vitruvian man 7C v parádním střecháči, dorovnal a doplnil tak silnou trojku. Ondra se zakousnul do Babilonia 7A a já, Lahvi a Šváchič do Bottle after bottle 6C+



Lahvi v Bottle after bottle 6C+

Začínali jsme si víc a víc věřit a mně se i zadařilo v The shield 7B+, krutý zved na startu a pak celkem lehce a hlavně "no fear" na vrchol. Kluci odskočili Andreyovi vylezením Le vents nous porterá 8A, Marťase to stálo snad veškerou sílu a vůli, Kubajz v klídku obhlížel co dál. Den utíkal a pár těch sedmiček jsme si ještě připsali, Šváchič si odskočil na rozlezený Dr.jump 8A+, jak to dopadlo se můžete mrknout u něj na RS, Kubajz tam má taky svůj prostor.

Pondělí bylo ve znamení odjezdu kluků a na rozloučenou si M & K pochutnali na Fat boy 7C+ Kuba ještě přidal Kiss me 7C, Andreyko si se zkoušením tlustýho kluka počkal na nás.

Počasí jsme měli naprosto parádní, pouze celej restday pršelo a my se tak mohli oddávat Carcassonnu, Lahvi vyhrál první čtyři hry a byla tedy motivace mu to oplatit. Hrou jsme začínali a končili většinu dní zde strávených.

Spát se v Chironicu dá celkem dobře, pokud jste zašití a není vás vidět, stejně však riskujete pokutu od policie, neboť na území Ticina, což je region kde se oblast nachází, je volné spaní v přírodě zakázáno a pokutováno, spaní v autě by nikomu vadit nemělo.



Carcasson

Ve středu odpoledne už jsme měli mlhavou přestavu, co bychom každý chtěl přelézt, a tak jsem vyrazil s bouldermatkou směrem k The pocket problem 7C+. Nazkoušel jsem si jednotlivé kroky, ale k celému programu mi chyběl závěr, nedařilo se mi otočit ruku na hraně a dostat se tak přes výlezovou hranu. Naštěstí dorazili kluci, Andrey poslední krok vymyslel a ušetřil mě tak sedření kůže na dlani, které mi postupnými pokusy hrozilo. Dopad jsme vylepšili dalšími bouldermatkami a po chvíli už jsem si se šéfem vzájemně oplácával ramena. Večer klasika, jídlo, pivo, Carcassonne, koňská mast na bolavé svaly a climb on na prstíky, "dobrou noc".

"Včera to šlo, dnes bude líp." Ondra dává první pokusy v Arabald 7B, je jen otázkou času a koncentrace kdy to dá. Andreyko přeběhl vysokou hranu Slimeline 7C+ a mně tím nasazuje červíka do hlavy, kroky by šly, ale ten dopad? nevim, nevim. Strach zavelel zkusit radši toho Fat boye. Silovinka jak má bejt, spoďáky a i lišty se najdou. Když konečně přelezu start, nepřipraven mávám nohama v druhé části bouldru a jeho dolezením překvapím sebe i kluky. Andreyko nachází problém chvilku zde, chvilku tam, ale nakonec to tam taky posílá. Lahvi má parádně zaděláno, program dobrej, jen dnes už není energie.



Lahvi ve Fat boy 7C+


Slimline, a já zkouším boj se strachem. Nakonec vím jak na to a mám parádní bandasky s výhledem na odpočinek. Lahvi má svůj cíl a jde do Fat boye. Z druhé bomby to krásně přeleze a já mám po odpočinku, vracím se do Slimlajny a než to vzdám, zabetonuju bandasky dalším mlíkem. Odpočinek zahajuji chytáním Ondry v Lascia che sia 7A a následně v Diretta 7A+, na Direttu mu prej chybí fix, ale ten nadrtí doma na balkně, sledujíc koupajícího se spolubydlícího.

Marťas mi říkal, ať zkusím jedno osm áčko, že to určitě dám. Je to spíše lehké 7C+, a tak se jdem mrknout. Andrey s Lahvim lezou nedaleko, a tak se sejdem pod tímto That goes left 7C+. Už ani nevím, kdy že to Andrey vylezl Doctor Pinch 8A+ dnes, včera, zítra? každopádně v doleva se projde jako nic a pokusováni zbyde zase na mně a na Lahvikovi. Přelez oslavím večerním pivem a jdeme spát, ráno chčije, odpoledne taky, večer? Jasně že pořád. Restday pod převisama, odvodňovací stružky, ladění předpovědi, Carcassonne, pivka, climbony masti a další výchytky. Ráno? luxus!

Zajímalo nás jak je ve Fb, ale Svišť prej nejel a trápí se v horku v Bahratalu, asi dal na předpovědi :).



Andrey ve Slimeline 7C+


Andrey v Schwarzes Loch 7A


Jirous v That go left 7C+

Dny plynuly jak voda, Ondra se radoval z Arabalda, v němž předtím předváděl kde všude se dá spadnout. Já opět hnal kluky chytat pod Slimlajnu a po krátké rozcvičce ji dávám ve velkém stylu na rozlez, zmrzlé prsty, strach, klepání ve výlezu na hraně, sedřené ruce, snad i kolínko jsem použil, břemeno odpadlo a já byl zase volný.


Lahvi v Made in Norway 7B


Ondra v Made in Norway 7B


Ondra v Made in Norway 7B

Poslední den jsme obhlédli sektor Freak brothers a zalezli si například Tomahawk 7B+, pro Andreye to byl 32. boulder sedm a výš, pro mě 16tej, Lahvik měl okolo 12ti bouldrů a Ondra dal 3 sedmy.

Chironico je parádní oblast, ale klasifikace tu dost lítá, Kubajz co přelezl většinou poshazoval, s jeho délkou se není čemu divit, ovšem i nám ostatním mnoho bouldrů přišlo nadhodnocených. Čas ukáže, kde se klasa ustálí a jestli se v průvodci ujasní startovní chyty a směry některých bouldrů.



Andrey v Tomahawk 7B+

Průvodčíka seženete například v Chironicu v pizzerii nebo na http://www.crescianoboulder.ch/

Jinak zde, jako jinde, nenechávejte a nedělejte bordel, odpadky a vajgly si odvážejte a vyhazujte do koše třeba v Chironicu kde si budete nabírat vodu. V opačném případě hrozí, že bude oblast uzavřena a to i přesto, že je z části skládkou suti a podobného bordelu.


Jirous

AIX,trénink,training,AIX Climbing Holds, High jump holds, High jump,speed climbing hold, climbing walls, lezecké chyty,lezecké stěny,chyty,stěny,AIX, umělé chyty,umělé stěny,lezení,bouldering,posilovací desky,

0 komentářů:

Okomentovat